Ai întrebări? Suntem aici pentru tine.

Contactează-ne!

Ai nevoie de informații suplimentare despre produsele financiare pe care le oferă Aegon? Alege calea cea mai simplă pentru a ne contacta.

 TELEFON

0264-302.202 - Aegon Pensii

0264-224.224 - Aegon Asigurări

 E-MAIL

office@aegon.ro - Aegon Pensii

info@aegon.ro - Aegon Asigurări

 SEDIU

Str. Avram Iancu Nr. 506-508, et. 4, 407280 Floreşti, Cluj - Aegon Pensii

Str. Avram Iancu Nr. 506-508, et. 2, 407280 Floreşti, Cluj - Aegon Asigurări

Feedback și sesizări

Întotdeauna încercăm să facem tot posibilul ca să îți oferim cele mai bune servicii. Uneori, în ciuda celor mai bune intenții, mai apar și erori. Te rugăm să ne anunți care sunt dificultățile cu care te-ai confruntat. Și, împreună, căutăm soluția potrivită.

Sunt anumite lucruri pe care le apreciezi la Aegon? Ne-am bucura să le aflăm.
Te confrunți cu anumite probleme legate de produsele Aegon? Scrie-ne acum. 

Formular pentru feedback și sesizări

Mai jos regăsești unele solicitări de la clienții noștri și modul în care le-am soluționat.

 SOLICITARE CLIENT SOLUȚIA AEGON 
Nu-mi pot actualiza datele personale pe www.24aegon.ro, nu recunoaște strada.  Am schimbat modalitatea de actualizare a datelor de contact, pentru a facilita acest proces pentru clienți.
Vreau să plătesc de pe platforma www.24Aegon.ro pentru reactivarea contractului. Am adăugat posibilitatea de a efectua plata pentru repunerea în vigoarea a contractului, direct din platformă.
Mai multă informare cu privire la polițele de asigurare medicale transmise prin scrisoare sau e-mail, alături de informații legate de starea asigurării mele. Am trimis mai multe newslettere clienților în perioada pandemiei pentru a-i ține la curent cu situația contractelor pe care ei le dețin și cu deciziile luate de Aegon în perioada pandemiei, cum ar fi despăgubirea și în caz de îmbolnăvire COVID-19.
Mai multă comunicare și informare via e-mail. Comunicare în sensul de apariții de oferte noi, pachete, upgrade la pachetele actuale. Am mutat comunicarea contractuală pe e-mail, ca să reducem interacțiunea socială. Am vrut să fim siguri că oamenii au acces la informație în timp util.
Îmi place că pot comunica foarte ușor, pe chat, telefon și e-mail. Pentru o comunicare ușoară 24/7 cu clienții noștri, am creat-o pe Nina, Chatbotul nostru din Facebook Messenger.
Detaliile despre produs sunt foarte neclare și lipsesc. Am adăugat explicații adiționale în secțiunea FAQ din Aegon Market și pe site-ul Aegon, pentru a oferi și mai multă transparență despre modul de funcționare al produselor.
Prezentarea informațiilor mai ușor de înțeles pentru omul de rând, nu așa formale cum sunt în momentul de față. Am răspuns celor mai frecvente întrebări apărute, ca urmare a contextului creat de coronavirus, pe site-ul Aegon.
Mi-aș dori ca produsele Aegon să răspundă mai bine problemelor actuale cu care ne confruntăm. În mod excepțional, am decis să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020, pentru a fi alături de clienții și partenerii noștri.
Asigurările de sănătate să ofere servicii medicale în contextul COVID-19.  Am oferit acces la ședințe de consiliere și testate simptome COVID-19 online.
Ce operațiun pot face online ca să evit cât mai mult contactul social. Am adăugat informații pe site despre operațiunile pe care clienții le pot face online pentru asigurarea lor.
Prelungirea valabilității premiilor câștigate în campanie "Descoperă capitalele Aegon", în condițiile în care călătoriile în străinătate pot fi restricționate. Am actualizat campania "Descoperă capitalele Aegon", datorită contextului creat de COVID-19, am prelungit valabilitatea premiului de la 6 luni, la un an. Am oferit posibilitatea de a câștiga un city break în valoare de 1.000 de euro în România sau într-unul dintre orașele europene în care Aegon are sediu.