Oricare dintre aspectele companiei le-am lua în considerare, fie ca sunt business, de conduită, de muncă, organizaționale - e clar că se bazează pe legislația internațională, drepturile omului și convențiile de muncă.
Așa că nu e nicio surpriză când spunem că remunerația echitabilă și consistentă, făcută pe criterii de performanță, este singura soluție corectă, potrivită unui mediu de business sănătos. E o situație win-win, pe de o parte angajații simt că munca lor este apreciată și asta se reflectă în rezultatele lor, pe de alta parte rezultatele excepționale servesc atât companiei, cât și clienților.
Suntem o companie cu ramificații globale, însă rămânem consecvenți până la capăt, aplicăm aceleași criterii de remunerare, salariile și beneficiile financiare se bazează pe principiul competitivității pieței și cel al recompensei pentru performanță.
Ca procedură, la începutul fiecărui an, sunt stabilite obiectivele de performanță la nivel organizațional, pe baza celor strategice ale companiei, la care se adaugă obiectivele individuale, adaptate fiecărui angajat. Scopul nostru este să ne asigurăm că avem o cultură organizațională sănătoasă, care încurajează onestitatea, performanța și asumarea responsabilă a riscurilor
Dar nu ne limităm la asta! Avantajele muncii în compania noastră se extind dincolo de recompensa financiară. Aici includem și posibilitatea de implicare în proiecte interesante, alături de colegi cu experiență și expunere globală, oportunitățile de dezvoltare adaptate unor moduri diferite de învățare sau noi oportunități de carieră, recunoaștere pentru rezultatele echipei și individuale și multe altele.
Concret, pentru că suntem într-o continuă căutare a echilibrului dintre viața personală și cea profesională avem grijă să:
- Ne implicăm în dezvoltarea personală și profesională a fiecărui coleg din companie prin cursuri, training-uri, workshop-uri. Hard skills și Soft skills, deopotrivă.
- Recunoaștem performanța și atitudinea constructivă prin bonusul anual.
- Participăm la momentele importante din viața angajaților, prin ajutoare financiare acordate la momentul potrivit. Pe lângă pachetul salarial.
- Rămânem consecvenți misiunii Aegon, investind în viitorul angajaților companiei. Asta înseamnă și asigurare de viață, și contribuții lunare la pilonul III de pensie.
- Ne gândim și la alte beneficii, care sporesc confortul fiecăruia dintre noi: servicii medicale private la Regina Maria, card Blitz VIP care oferă reduceri importante în magazinele preferate, biblioteca internă cu cărți de specialitate și beletristică, tichete de masă, mai multe zile de concediu de odihnă, iar atunci când este posibil, sport și masaj la birou. Mai multă atenție pentru fiecare dintre noi, din partea companiei.
- Completăm focusul continuu pe situațiile de viață, importante, ale clienților noștri cu evenimente interne distractive și emoționante. Teambuilding-uri, activități de responsabilitate socială, petreceri de Crăciun, petreceri pentru copii, pauze de ping-pong și alte câteva surprize numai bune de descoperit pe parcurs.