Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România: „Trecem împreună prin momente dificile, dar cu răbdare, disciplină, înțelepciune și comunicare, le vom depăși, sperăm, într-o perioadă, cât de cât, scurtă.”
„Suntem conștienți că acum este momentul să dăm dovadă de responsabilitate cetățenească, de disciplină, de implicare, trebuie să fim agili și să ne adaptăm la noua situație și să facem tot ce ne stă în puteri să limităm efectele produse de noul virus.
Siguranța și prevenția sunt extrem de importante pentru noi, sunt în centrul activității noastre, prin definiție.
Încă din momentul în care au apărut primele semne la nivel mondial că acest virus afectează semnificativ atât sănătatea și stilul de viață al oamenilor, cât și activitățile economice, grupul Aegon a luat măsuri serioase al căror scop este să protejeze angajatii și familiile acestora și să asigure buna funcționare organizațională pentru a putea fi alături de clienții și partenerii noștri. La nivelul Grupului și al fiecărei țări funcționează de la început echipe speciale de management al crizei și se fac simulări și exercitii pe diferite scenarii. Primele măsuri de prevenție pe care le-am adoptat au fost: informarea și educarea angajaților noștri, oprirea călătoriilor de business în zonele afectate, monitorizarea zilnică a situației mondiale și a celor locale. Vorbim de activități pe care le desfășurăm în peste 20 de țări cu peste 26.000 de angajați și ne dorim să păstrăm același nivel de calitate a serviciilor pentru cele 30 de milioane de clienți ai noștri.
În același timp, am ales ca sedințele și întâlnirile să se desfășoare în mediul digital pentru a ne continua munca la proiectele în derulare și pentru ca businessul să nu aibă de suferit.
Atât la nivelul grupului, cât și în România am adoptat și comunicat intern la toate nivelurile toate măsurile impuse de autorități și ne asigurăm de respectarea acestora și de actualizarea lor când este cazul.
Siguranța și prevenția sunt extrem de importante pentru noi, sunt în centrul activității noastre, prin definiție.
În România am implementat un set comprehensiv de măsuri gândindu-ne la siguranța și sănătatea colegilor noștri, a familiilor lor, la interacțiunea cu partenerii noștri de distribuție și la continuarea activității în cele mai bune condiții, în interesul clienților noștri. Monitorizăm zilnic zonele de risc și am oprit orice călătorie în interes de business în zonele afectate. Testăm scenarii diverse și suntem pregătiți să ne derulăm activitatea de acasă, dacă situația o va impune. Ne propunem să funcționăm la parametri cât mai apropiați de normal și să ne continuăm misiunea de a ajuta oamenii să își asigure un viitor financiar mai bun.
Avem și ajutor util pentru clienți pe care îi sfatuim să evite aglomerația și le punem la dispoziție un instrument modern, online de administrare a asigurării, www.24aegon.ro. Tot acolo își pot plăti primele de asigurare, apropo de o altă recomandare a autorităților de a evita folosirea bacnotelor precum și de recomandările partenerilor noștri bancari de a opta pentru plățile online. Dacă încă nu au cont, îl pot crea rapid.
Clienții ne pot contacta prin email: info@aegon.ro sau la numărul de telefon: 0264.224.224. Avem o echipă de Customer Service Center pregătită să răspundă tuturor întrebărilor și solicitărilor.
Echipa Aegon în România este mică, tânără, dar unită și luptătoare. Ca organizație ne-am născut în criza financiară, am trecut împreună prin mai multe încercări și știu că am alături oameni inteligenți, pricepuți și de încredere. Suntem în această situație cu toții, indiferent de poziția în companie, de vechime sau experiență. Așa cum am făcut dintotdeauna, comunicăm deschis, ne suflecăm mânecile și trecem la treabă împreună.
În această perioadă este esențial să luăm decizii echilibrate, cu calm, să acționăm responsabil. astfel încât să trecem cu toții cu bine prin aceste momente.", a subliniat Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.