Trecem acum cu toții, prin momente dificile, dar cu răbdare, disciplină, înțelepciune și comunicare, sperăm că le vom depăși într-o perioadă cât mai scurtă.
Depinde și de noi să contribuim, cu responsabilitate, la toate eforturile de limitare a răspândirii acestui nou virus, ține de noi să îi protejăm pe cei dragi nouă, să avem noi grijă de noi și de toți românii. În acest moment cu toții putem face asta prin limitarea interacțiunilor cu alții, prin #StauAcasă.
Aegon România a luat decizia ca de luni, 16 martie 2020, să intre în sistemul de muncă de acasă. Pentru moment vorbim de perioada 16 - 31 martie, cu prelungire dacă va fi cazul.
"Ne-am gândit la siguranța și sănătatea celor 150 de colegi, la familiile lor și la continuarea activității noastre în interesul celor peste 1 milion de clienți ai noștri cu pensii private și asigurări de viață.
Am depus toate eforturile pentru a menține operațiunile și partea de client administration ca și până acum. Dacă însă vor apărea unele întârzieri în comunicare îi rugăm pe clienții si partenerii nostri noștri să aibă răbdare și înțelegere, e posibil ca de la distanță să nu reacționăm la fel de rapid ca atunci când suntem împreuna în sediul nostru. Le promitem că toate întrebările lor sunt la fel de importante pentru noi și că vom soluționa fiecare cerere venită. Ne dorim să revenim cât mai curând la o viață normală, dar pentru asta e nevoie de contribuția fiecăruia dintre noi", a menționat Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.
Grupul Aegon s-a alăturat eforturilor globale de limitare a răspândirii noului virus. Încă de de la primele cazuri în China a decis stoparea deplasărilor în interes de serviciu în zonele afectate, în interesul angajaților săi, a familiilor lor și a tuturor cetățenilor. Pe măsură pe epidemia s-a extins, a anulat evenimente, a mutat toată comunicarea inter-țări în online și a urmat toate protocoalele de prevenție instituite la nivelul țărilor din Grup (menționăm câteva aici - România, Ungaria, Polonia, Spania, Olanda, UK, Turcia, China etc).
Aegon România, la rândul său a instituit un set comprehensiv de măsuri adecvate scenariilor de risc specific unei epidemii.
„Am reușit să ne mobilizăm rapid și să adaptăm sistemele noastre pentru munca de acasă în primul rând pentru că am luat foarte în serios evenimentele mondiale legate de extinderea coronavirus. Am pregătit scenarii, le-am testat pentru a fi gata să acționăm la nevoie. A fost multă muncă si implicare a colegilor mei care au făcut posibilă adaptarea în timp scurt. Ne referim aici la toate operațiunile zilnice pentru administrarea a zeci de mii de asigurări de viață, contracte, Welcome Calls, comunicare și administrare pentru aproape 1 milion de pensii private, investiții, raportări, interviuri de angajare etc. Am ales să derulăm toată această activitate de acasă și din online.
Ne sfătuim clienții să folosească toate instrumentele online pe care le punem la dispoziția lor, să urmăreasca newsletterele pe care le trimitem spre ei pentru că ne dorim să le fim aproape, să îi ajutăm să nu iasă din casă pentru ce ține de administrarea asigurărilor.
În aceste momente solidaritatea și datoria cetățenească de prevenire și grijă pentru sănătatea personală și a celor de lângă noi trebuie să primeze", completează Sînziana Maioreanu.
La nivel mondial și alte Business Units Aegon urmează același model. "Facem totul împreună pentru a stopa răspândirea acestui virus și a ne întoarce cu toții la normalitate", completează doamna Maioreanu.
Ne-am gândit la siguranța și sănătatea celor 150 de colegi, la familiile lor și la continuarea activității noastre în interesul celor peste 1 milion de clienți ai noștri.