Aegon se alătură inițiativei Fundației Zurli „Încalță un copil de toamnă” și cumpără 200 de ghetuțe noi pentru copiii mai puțin norocoși ai României.
În urmă cu câteva zile primeam de la Fundația Zurli o invitație de a ne alătura proiectului lor “Încalță un copil de toamnă”. Scopul proiectului este acela de a asigura o pereche de încălțări noi copiilor care, în toiul iernii, poartă în picioare cârpeli de la frați sau de la părinți.
“Sunt zeci de mii de copii care merg prin ploaie ori zăpadă în papuci de cauciuc ori în teniși găuriți, pentru că familiile lor nu le pot asigura o pereche de ghete, copii din centre de plasament care nu au mai primit un lucru nou niciodată”, era menționat în invitație. O realitate pe care, din păcate, o vedem adesea.
- Copiii din România sunt cei mai supuși riscului de sărăcie și excluziune socială din UE conform Eurostat 2020.
- Aproape 1,3 milioane de copii trăiesc sub pragul sărăciei dintr-un total de aproape 3,7 milioane.
Dincolo de statistici și cifre, realitatea comunităților sărace din România este chiar lângă noi. Cum să răspunzi altfel decât “Da, ne alăturăm”, unei astfel de invitații? 2021 nu a fost un an ușor pentru România, s-a adăugat unui 2020 plin de încercări și știm că le este foarte greu multor familii să le asigure cele necesare copiilor lor. Este de datoria noastră să ajutăm, spune Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.

Campania este la a treia ediție, în anii precedenți reușind să mobilizeze mii de oameni din țară și comunitățile de români din diaspora. La primele două ediții, organizatorii, cu ajutorul partenerilor lor, au reușit să strângă încălțări noi pentru 15.000 de copii din toată România. Campania „Încalță un copil de toamnă” se desfășoară până pe 4 decembrie, pe întreg teritoriul țării.
Vrei să ajuți și tu alături de noi și de Fundația Zurli? Citește mai multe pe pagina www.fundatiazurli.ro.