Compania de asigurări de viață Aegon România a fost aleasă și în 2022 cel mai de încredere brand din categoria ”Companii de asigurări”, conform studiului independent Consumer Choice Award, realizat de către compania de cercetare de piață More-Netquest Group.

Consumer Choice Award măsoară nivelul de satisfacție și acceptabilitate pe care brandurile din diverse domenii de activitate îl au în rândul consumatorilor. Principalii factori analizați în cadrul cercetării au fost: calitatea produselor, diferențierea față de alte mărci, inovația, credibilitatea, ajutorul oferit clienților, satisfacția și intenția de cumpărare sau recomandare a brandului.
„Suntem onorați să primim acest premiu care încununează eforturile noastre de a fi mai aproape de clienți, de a comunica mai mult și de a le oferi o experiență care să se ridice la nivelul așteptărilor. Ne bucurăm că asigurările noastre, precum și serviciile pe care le oferim, inspiră încredere în rândul românilor, mai ales în această perioadă dificilă. Mulțumesc clienților noștri și tuturor celor care ne-au ales. Un mare și din suflet “Mulțumesc” colegilor mei, echipei Aegon România. Sunteți grozavi!", spune Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Conform clasamentului întocmit de Consumer Choice, Aegon România a ocupat prima poziție în categoria companiilor de asigurări, cu un scor global de 7,91, în ușoară creștere față de scorul obținut în 2021 (7.64). Aegon România a mai primit acest titlu în 3 ani anteriori, în 2021, 2020 și 2019.
Studiul a fost derulat în perioada 4 - 19 ianuarie 2022, pe un eșantion de 1422 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, care locuiesc în România. Din punct de vedere al repartizării pe sexe și grupe de vârste, eșantionul a cuprins un procent de 48% bărbați și 52% femei. Ca vârstă, eșantionul a fost reprezentat de 33% respondenți cu vârsta între 18 și 30 de ani, 42% cu vârsta între 31 și 50 de ani și 25% cu vârstă mai mare de 50 de ani.
Premiile Consumer Choice sunt decernate anual, în Portugalia, Polonia, Spania și România și acoperă industrii diverse (FMCG, produse de mobilier, echipamente etc.), comerț (specializat și nespecializat, canale moderne sau tradiționale), precum și diferite tipuri de servicii profesionale (bănci, companii de asigurări, comunicații, transport, divertisment etc.).
Printre brandurile premiate la nivel local de către Consumer Choice în ultimii ani se numără: Electroux, Persil, Aldis, Samsung, Ikea.