Path:

  • Câte opțiuni de plată a asigurării tale Aegon crezi că ai? Multe, să îți fie cât mai simplu!

Câte opțiuni de plată a asigurării tale Aegon crezi că ai? Multe, să îți fie cât mai simplu!

Ne bucurăm că ne-ai ales să îți fim alături în construirea unui viitor financiar mai bun. Lună de lună, an de an, visele tale sunt mai aproape să devină realitate, în timp ce ai o plasă de siguranță financiară pentru neprevăzut.

Pentru ca totul să fie simplu și la capitolul plată, ai mai multe opțiuni de plată la dispoziție:
1. Prin debit direct.
2. Online, din contul tău 24Aegon.ro.
3. Prin transfer bancar sau internet/mobile banking.
4. Numerar, la automatele de plăţi Banca Transilvania și Raiffeisen Bank.

Află mai jos cum funcționează fiecare dintre aceste metode de plată.


Debit direct

Este o metodă simplă de plată. Dacă ai ales această opțiune, tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai banii necesari în cont la data scadenței asigurării.
Noi, împreună cu banca la care ai debit direct, vom interoga acest cont la data scadenței și vom retrage suma de plată. Înainte de fiecare scadență, te anunțăm pe sms sau e-mail că vom face această retragere. În cazul în care ai cont de debit direct la Banca Transilvania, interogarea soldului se face o dată la 4 zile lucrătoare, după data scadenței. Dacă ai debit direct la Alpha Bank, interogarea soldului se face o dată la 6 zile lucrătoare, după data scadenței.


Online din contul tău 24Aegon 

Este foarte simplu să plătești din contul tău 24Aegon, de la secțiunea Plăți. Introduci suma de plată și folosești un card valabil. Dacă nu ai cont, este simplu să te înregistrezi pe www.24Aegon.ro.


Transfer bancar sau internet/mobile banking

Pentru a plăti prin transfer bancar sau internet/mobile banking folosește datele de mai jos:
          Beneficiar: Aegon TUnaZ
          Detalii plată: Aici trebuie să introduci numărul contractului de asigurare. Începe cu litera R și îl găsești în sms-urile sau e-mailurile de plată de la noi.
          Cont bancar:
          RO82BTRL01301202C6596401, deschis la Banca Transilvania S.A.
          RO93BUCU1021215945964RON, deschis la Alpha Bank
          RO53RZBR0000060011176361, deschis la Raiffensen Bank

Dacă ești client Banca Transilvania și ai cont de BT24, ne găsești la secţiunea Operaţiuni/Plăţi utilităţi din aplicație. 


Numerar

Poți plăti în numerar folosind codul de bare de plată de la noi la automatele BT Express din agențiile Banca Transilvania și la cele din Raiffeisen Bank.

Întrebări frecvente


Cum plătesc numerar la BT Express (fostul Facturel)?

Simplu:
1. Scanezi la automat codul de bare de plată de pe telefon sau de pe un document fizic.
2. Pe ecranul automatului se afișează: beneficiarul plății (Aegon), numărul contractului de asigurare care urmează să fie plătit, suma de plată.
3. Poți modifica suma de plată, mai ales în cazul în care aceasta este o cifră cu virgulă. Pentru că automatul nu emite rest, trebuie să modifici suma, astfel încât să fie o cifră întreagă (de exemplu 301 lei, nu 300.45 lei).
4. Apeși butonul Confirmă și introduci banii necesari.
5. La final vei primi un bon.
După ce plata va fi procesată, vei primi un mesaj de la noi (pe telefon sau e-mail) de confirmare a plății.

Automatul BT Express nu dă rest. Cum procedez dacă am de plătit sume cu virgulă?

Pentru că automatul nu dă rest, la acest bancomat de plată se vor plăti doar sume întregi. De exemplu, dacă ai de plătit o primă de asigurare de 300.45 de lei, trebuie să introduci în automat 301 lei. Fii liniștit, banii plătiți în plus vor fi scăzuți din următoarea ta primă.

Cât de repede este procesată plata făcută la BT Express?

Dacă ai plătit la automat înainte de ora 17.35, plata va fi procesată a doua zi lucrătoare. Dacă ai plătit după ora 17.35, vom procesa plata peste 2 zile lucrătoare.

Cum arată codul de bare de plată?

Codul de bare de plată este format din 19 caractere alfanumerice și conține inclusiv suma de plată. El arată de forma:

Când primesc codul de bare de plată?

Poți primi codul:
1. La semnarea cererii de asigurare pentru a putea plăti numerar prima primă de asigurare.
2. În pachetul contract pe care îl primești prin poștă după emiterea contractului de asigurare. Codul de bare poate fi utilizat apoi pentru toate plățile din acel an contractual.
3. În scrisoarea aniversară pe care o primești anual de la noi. Acest cod de bare este valabil pentru plățile din anul contractual de după primirea scrisorii aniversare.
4. Oricând, dacă îl ceri. Nu trebuie decât să ne contactezi la 0264.224.224 (Luni - Vineri, 09.00 - 17.00) sau pe info@aegon.ro.

De ce suma de plată de pe codul de bare este diferită de suma de plată pe care am primit-o pe sms sau e-mail înainte de data scadentă?

Sumele pot fi diferite din cauza banilor pe care i-ai plătit în plus la o data anterioară și care se scad din următoarea prima de asigurare. De exemplu:
Un client are de plătit lunar o primă de 136,5 lei.
În prima lună clientul plătește la automat 140 de lei, iar cei 3,5 lei plătiți în plus se vor scădea din următoarea primă de asigurare.
În anunțul de plată pe care clienții îl primesc cu două zile înaintea scadenței, acest client va fi informat că următoarea primă pe care trebuie să o plătească este de 133 de lei (136,5 lei, prima de plătit - 3,5 lei pe care i-a plătit în plus în luna anterioară).
După scanarea codului de bare de plată, clientul poate alege să editeze suma și, atfel, să plătească exact suma din sms-ul de plată. 

Ce se întâmplă dacă nu am făcut plata la data scadenței?

Știm că în viață pot apărea situații neprevăzute sau pur și simplu poți uita de plata asigurării. Noi te anunțăm tot prin sms sau e-mail, dacă nu am înregistrat plata, la 11 și apoi 18 zile de la scadență. În plus, ai un termen de grație de 2 luni, timp în care ești în continuare asigurat și ai toate beneficiile asigurării. 

Am avut bani în contul de debit direct, dar am primit mesaj că sunt în întârziere de plată.

Pot fi trei motive:
1. Nu erau suficienți bani în cont pentru plată. Dacă ai în cont 199 de lei și plata asigurării este de 200 de lei, noi nu vom putea înregistra plata. Vom face o noua interogare într-un interval de 4-6 zile lucrătoare de la data scadenței.
2. Plata a fost realizată, dar nu a fost încă înregistrată. Poate dura câteva zile până când plata este înregistrată și, din acest motiv, poți primi un nou sms/e-mail de plată.
3. Suma de plată era mai mare decât limita de plătitor stabilită de tine pentru debit direct. De exemplu, prima de asigurare era de 260 de lei, iar limita de plătitor stabilită de tine este de 250 de lei. Astfel, suma necesară nu a putut fi transferată. 

Am plătit in numerar, dar am primit mesaj că sunt în întârziere de plată.

Pot fi două motive:
1. Suma platită nu a fost suficientă. Dacă ai plătit 199 de lei și plata asigurării este de 200 de lei, noi nu vom putea înregistra plata.
2. Plata a fost realizată, dar nu a fost încă înregistrată. Poate dura câteva zile până la înregistrare și, din acest motiv, poți primi un nou sms/e-mail de plată.

Cum schimb modalitatea prin care plătesc?

Modalitatea de plată poate fi schimbată oricând pe parcursul contractului. Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi la 0264.224.224 (L-V, 9-17) sau la info@aegon.ro. 


Noi suntem aici pentru orice întrebare sau nelămurire, la 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09-17.00) sau info@aegon.ro