Path:

  • Operațiuni pe care le poți face online pentru asigurarea ta Aegon

Operațiuni pe care le poți face online pentru asigurarea ta Aegon

Putem contribui cu toții la limitarea răspândirii noului coronavirus și prin limitarea activităților care presupun interacțiunea cu grupuri mai mari de oameni, prin utilizarea Internetului pentru diverse activități.

Noi îți punem la dispoziție metode prin care ai acces la toate detaliile despre asigurarea ta, online, din confortul casei tale. Iată ce operațiuni online poți face:

Plata online

Pentru ca totul să fie simplu și la capitolul plată, ai următoarele opțiuni de plată online la dispoziție: 

  • Online din contul tău 24Aegon

Este foarte simplu să plătești din contul tău 24Aegon, de la secțiunea Plăți. Introduci suma de plată și folosești un card valabil. 
Așa că dacă nu ai folosit până acum, fă-ti azi cont pe 24Aegon pentru a nu fi nevoit să faci drumuri, să stai la cozi sau în aglomerație. Intră pe www.24Aegon.ro, la secțiunea Nu ai cont? Înregistrează-te acum. Ai nevoie de numărul contractului de asigurare pe care îl găsești și în sms-urile sau e-mailurile de plată de la noi sau în scrisorile aniversare. Ai aici un video care îți poate fi de ajutor: https://www.youtube.com/watch?v=_uY_1o7tMkQ 

 

  • Internet/mobile banking

Pentru a plăti prin transfer bancar sau internet/mobile banking folosește datele de mai jos:

Beneficiar: Aegon TUnaZ
Detalii plată: Aici trebuie să introduci numărul contractului de asigurare. Începe cu litera R și îl găsești în sms-urile sau e-mailurile de plată de la noi.
Cont bancar:
RO82BTRL01301202C6596401, deschis la Banca Transilvania S.A.RO93BUCU1021215945964RON, deschis la Alpha BankRO53RZBR0000060011176361, deschis la Raiffensen Bank

Dacă ești client Banca Transilvania și ai cont de BT24, ne găsești la secţiunea Operaţiuni/Plăţi utilităţi din aplicație.

Detalii despre asigurarea ta

Dacă ai nevoie de informații despre evenimentele și sumele asigurate, valoarea și statusul primelor, perioada contractuală, cine sunt beneficiarii asigurării tale, care sunt documentele pe care trebuie să ni le trimiți pentru despăgubire, condițiile de asigurare, atunci nu trebuie decât să intri în contul tău 24Aegon

Așa că dacă nu ai folosit până acum, fă-ti azi cont pe 24Aegon pentru a nu fi nevoit să faci drumuri, să stai la cozi sau în aglomerație. Intră pe www.24Aegon.ro, la secțiunea Nu ai cont? Înregistrează-te acum. Ai nevoie de numărul contractului de asigurare pe care îl găsești și în sms-urile sau e-mailurile de plată de la noi sau în scrisorile aniversare. Noi suntem aici să te ajutăm, la 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09-17.00) sau info@aegon.ro. 

Despăgubiri

Dacă ai avut parte de un eveniment asigurat de noi și crezi că ai dreptul la despăgubiri, sunt doar câțiva pași pe care trebuie să îi urmezi:

  • scrie-ne la despagubiri@aegon.ro;
  • în funcție de despăgubirea solicitată vei avea de completat un formular, plus câteva documente pe care te rugăm să ni le trimiți - vezi detalii despre documentele de care ai nevoie, în funcție de despăgubirea solicitată, aici;
  • dosarul astfel constituit îl poți trimite prin e-mail la despagubiri@aegon.ro

Modificări ale datelor de contact

În viață intervin tot felul de schimbări. 

  • Dacă ai un nou număr de telefon, adresă de e-mail sau de corespondență, le poți modifica chiar tu în contul tău 24Aegon, în pagina de Profil. Dacă nu ai cont, sunt doar câțiva pași simpli pentru activare. Vezi în acest video detalii: http://bit.ly/Video_inregistrare_24Aegon
  • Dacă ți-a schimbat numele, seria și numărul buletinului te rugăm să ne trimiți pe info@aegon.ro o copie după acesta, iar noi vom face modificările în aceeași zi. 

Modificări contractuale

Poți face multe modificări online la asigurarea ta. Ce e de reținut este că ele se fac fie din contul tău 24Aegon, fie scriindu-ne de pe adresa de e-mail pe care ne-ai spus să o folosim în colaborarea noastră. Este adresa pe care primești scrisoarea aniversară sau informările de plată. Această este o modalitate care ține de securitatea asigurării tale. 

Iată ce modificări poți face:

Desemnarea beneficiarilor

Poți să desemnezi beneficiari în caz de deces oricând pe perioada contractului. Sunt doar câțiva pași pe care îi ai de urmat:

  1. Decizi cine vrei să fie beneficiarii asigurării tale de viață.
  2. Ne scrii la info@aegon.ro despre decizia ta și:
  • atașezi o copie (sau fotografie) după actul de identitate al beneficiarilor;
  • ne spui ce procent din suma asigurată vrei să aloci fiecăruia dintre ei, dacă e vorba despre mai mulți beneficiari;
  • menționezi relația dintre tine, în calitate de asigurat, și beneficiari; de exemplu, soție, soț, mamă, fiică etc

Modificarea modalității de plată

Dacă plătești în numerar, poți să optezi și pentru debit direct, transfer bancar, sau plata online din contul tău 24Aegon.ro. Dacă nu ai cont, înregistrează-te acum pe www.24Aegon.ro 

Dacă aniversarea asigurării tale este în această perioadă și ai primit de la o noi o scrisoare, sunt mai multe modificări pe care le poți face prin intermediului e-mailului:

  • poți adăuga co-asigurați (dacă tipul tău de asigurare are această opțiune)
  • poți accepta sau elimina indexarea asigurării tale, astfel încât suma asigurată și prima să crească cu un anumit procent, care să îți protejeze banii de efectele negative ale inflației
  • poți modifica suma asigurată (dacă tipul tău de asigurare are această opțiune)
  • poți modifica contractantul asigurării
  • poți schimba frecvența de plată a primei de asigurare; opțiunile pe care le poți avea sunt: plată trimestrială, semestrială sau anuală (în funcție de specificul asigurării tale)
  • poți adăuga asigurări suplimentare, pentru un plus de protecție a ta și a celor dragi (dacă tipul tău de asigurare are această opțiune). 

Toate cele de mai sus le poți face cu un simplu e-mail la info@aegon.ro 

Vorbești cu noi pe chat

Ne găsești pe chat-ul din contul tău 24Aegon.ro sau poți vorbi cu colega noastră robot, Nina, pe Facebook Messenger. Ajutăm cu plăcere. 

Pentru detalii legate de aceste operațiuni ne găsești la info@aegon.ro sau la 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09.00 - 17.00). Răspundem cu drag.