Path:

  • Întrebări frecvente noul coronavirus pentru clienţii Optimist şi Aegon Diagnose.me

Întrebări frecvente noul coronavirus pentru clienţii Optimist şi Aegon Diagnose.me

aprilie 10, 2020

Trecem printr-o situație dificilă cu toții și știm că acum e momentul să fim solidari și să ne susținem.

De aceea, am decis ca, în mod excepțional, să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020, pentru a fi alături de clienții și partenerii noștri. Astfel, toate asigurările de viaţă şi pentru să încheiate până la sfârşitul acestui an, precum şi asigurările suplimentare ce ţin de proceduri medicale acoperă acum şi riscurile asociate COVID-19.


Am o asigurare pentru sănătate Optimist/Aegon Diagnose.me. Cum sunt acoperit și în caz de coronavirus COVID-19?

Asigurările pentru sănătate Optimist şi Aegon Diagnose.me au şi o componentă de asigurare de viaţă care acoperă acum și riscurile asociate COVID-19.

Trecem printr-o situație dificilă cu toții și știm că acum e momentul să fim solidari și să ne susținem. De aceea, am decis ca, în mod excepțional, să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020, pentru a fi alături de clienții și partenerii noștri.

De la debutul crizei am căutat soluții de a susține limitarea pandemiei și am luat măsuri de siguranță pentru clienți, angajați, familiile lor și comunitățile noastre.

  • Lucrăm de acasă pentru a limita contactul social.
  • Avem grijă de clienții noștri prin extinderea riscurilor asigurate în cazul pandemiei COVID 19.
  • Suntem alături de clienții noștri și răspundem oricărei solicitări la info@aegon.ro și 0264.224.224.
  • Ajutăm comunitatea prin donarea a două izolete către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.

Pentru detalii, ne găsești pe e-mail la info@aegon.ro sau la telefon 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09.00-17.00).

În cazul în care sunt suspect de infecție cu noul coronavirus și sunt izolat la domiciliu, primesc vreo despăgubire?

Îți mulțumim pentru responsabilitatea de care dai dovadă, ajutând la limitarea răspândirii bolii. Asigurările Aegon nu au acoperiri pentru situația izolării la domiciliu.

O rudă a încetat din viață din cauza noului coronavirus (COVID-19). Este decesul cauzat de coronavirus acoperit de asigurarea pentru sănătate Aegon?

Asigurările Aegon acoperă și riscul de deces ca urmare a COVID-19, o măsură excepțională luată pentru a fi aproape de clienții și partenerii noștri. Pașii de urmat sunt:

  • ne scrii la despagubiri@aegon.ro sau ne suni la 0264.224.224;
  • vei avea de completat un formular și de atașat câteva documente; detalii despre documentele necesare găsești aici;
  • trimiți dosarul astfel constituit:

Pot să trimit online documentele necesare pentru despăgubire (altele decât cele pricinuite de coronavirus)? Nu vreau să merg în locuri aglomerate.

Da. Poți trimite online, prin intermediul e-mailului, documentele necesare pentru despăgubire. Poți să faci asta chiar și în condiții normale și chiar te încurajăm. Este simplu și rapid.

Iată care sunt pașii de urmat:

  • ne scrii la despagubiri@aegon.ro sau ne suni la 0264.224.224;
  • vei avea de completat un formular și de atașat câteva documente; detalii despre documentele necesare găsești aici;
  • trimiți dosarul astfel constituit:

Vreau să discut în persoană cu cineva de la Aegon. Cum procedez?

Suntem alături de tine pentru a-ți oferi informații și clarificări atunci când ai nevoie, prin e-mail (info@aegon.ro) și telefon 0264.224.224, Luni-Vineri, 09.00-17.00.

Ca să limităm răspândirea noului virus, noi lucrăm de acasă. Răspundem tuturor solicitărilor clienților și partenerilor noștri din modul de lucru de acasă. Așa că, pentru o perioadă, nu ne vom întâlni față în față. 

În acest context special și urmând sfaturile autorităților naționale și internaționale, am aprecia dacă ni te-ai alătura în eforturile noastre de prevenire a răspândirii acestui virus. #staiacasă.

De unde pot să mă informez despre COVID-19?

Am înțeles cu toții că este important să ne informăm din surse oficiale, să stăm vigilenți, dar echilibrați în decizii și atitudine, să fim pro-activi. Felul în care ne comportăm cu toții în aceste zile poate să fie determinant pentru evoluția acestui virus la nivel național. Așadar, acordăm o importanță deosebită măsurilor de igienă, încercăm să evităm locurile aglomerate și ne informăm din surse oficiale, pe care le poți consulta și tu:

În limba română:

În limba engleză:


Noi suntem aici pentru orice întrebare sau nelămurire, la 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09-17.00) sau info@aegon.ro.