Path:

Întrebări frecvente noul coronavirus

martie 27, 2020

Trecem printr-o situație dificilă cu toții și știm că acum e momentul să fim solidari și să ne susținem.

De aceea, am decis ca, în mod excepțional, să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020, pentru a fi alături de clienții și partenerii noștri.


Am o asigurare de viață de la Aegon. Sunt acoperit și în caz de coronavirus COVID-19?

Da, asigurările de viață, precum și cele legate de proceduri medicale acoperă acum și riscurile asociate COVID-19.

Trecem printr-o situație dificilă cu toții și știm că acum e momentul să fim solidari și să ne susținem. De aceea, am decis ca, în mod excepțional, să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020, pentru a fi alături de clienții și partenerii noștri.

De la debutul crizei am căutat soluții de a susține limitarea pandemiei și am luat măsuri de siguranță pentru clienți, angajați, familiile lor și comunitățile noastre.

  • Lucrăm de acasă pentru a limita contactul social.
  • Avem grijă de clienții noștri prin extinderea riscurilor asigurate în cazul pandemiei COVID 19.
  • Suntem alături de clienții noștri și răspundem oricărei solicitări la info@aegon.ro și 0264.224.224.
  • Ajutăm comunitatea prin donarea a două izolete către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.

Pentru detalii, ne găsești pe e-mail la info@aegon.ro sau la telefon 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09.00-17.00).

În cazul în care sunt diagnosticat cu COVID-19 și stau în spital (în țară sau în afara țării), primesc despăgubire pentru zilele de spitalizare?

Da, spitalizarea, în cazul neplăcut al diagnosticării cu COVID 19, va fi despăgubită de Aegon, ca o măsură excepțională de a-ți fi alături. Te rugăm să te asiguri că ai atașată produsului tău o asigurare suplimentară de spitalizare din accident sau boală.

Trecem printr-o situație dificilă cu toții și știm că acum e momentul să fim solidari și să ne susținem. De aceea, am decis ca, în mod excepțional, să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020.

De la debutul crizei am căutat soluții de a susține limitarea pandemiei și am luat măsuri de siguranță pentru clienți, angajați, familiile lor și comunitățile noastre.

  • Lucrăm de acasă pentru a limita contactul social.
  • Avem grijă de clienții noștri prin extinderea riscurilor asigurate în cazul pandemiei COVID 19.
  • Suntem alături de clienții noștri și răspundem oricărei solicitări la info@aegon.ro și 0264.224.224.
  • Ajutăm comunitatea prin donarea a două izolete către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.

Pentru detalii, ne găsești pe e-mail la info@aegon.ro sau la telefon 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09.00-17.00).

În cazul în care sunt suspect de infecție cu noul coronavirus și sunt izolat la domiciliu, primesc vreo despăgubire?

Îți mulțumim pentru responsabilitatea de care dai dovadă, ajutând la limitarea răspândirii bolii. Asigurările Aegon nu au acoperiri pentru situația izolării la domiciliu.

În cazul în care am o intervenție chirugicală ca urmare a infecției cu COVID-19, primesc despăgubiri?

Da, despăgubim intervențiile chirurgicale ca urmare a COVID 19, ca o măsură specială pentru a fi aproape de clienții noștri care au asigurarea suplimentară de intervenții chirurgicale din accident sau boală.

Trecem printr-o situație dificilă cu toții și știm că acum e momentul să fim solidari și să ne susținem. De aceea, am decis ca, în mod excepțional, să acoperim riscurile asociate pandemiei declarate în 2020, pentru a fi alături de clienții și partenerii noștri.

De la debutul crizei am căutat soluții de a susține limitarea pandemiei și am luat măsuri de siguranță pentru clienți, angajați, familiile lor și comunitățile noastre.

  • Lucrăm de acasă pentru a limita contactul social.
  • Avem grijă de clienții noștri prin extinderea riscurilor asigurate în cazul pandemiei COVID 19.
  • Suntem alături de clienții noștri și răspundem oricărei solicitări la info@aegon.ro și 0264.224.224.
  • Ajutăm comunitatea prin donarea a două izolete către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.

Pentru detalii, ne găsești pe e-mail la info@aegon.ro sau la telefon 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09.00-17.00).

O rudă a încetat din viață din cauza noului coronavirus (COVID-19). Este decesul cauzat de coronavirus acoperit de asigurarea Aegon?

Asigurările de viață Aegon acoperă și riscul de deces ca urmare a COVID-19, o măsură excepțională luată pentru a fi aproape de clienții și partenerii noștri. Pașii de urmat sunt:

  • ne scrii la despagubiri@aegon.ro sau ne suni la 0264.224.224;
  • vei avea de completat un formular și de atașat câteva documente; detalii despre documentele necesare găsești aici;
  • trimiți dosarul astfel constituit:

Pot să trimit online documentele necesare pentru despăgubire (altele decât cele pricinuite de coronavirus)? Nu vreau să merg în locuri aglomerate.

Da. Poți trimite online, prin intermediul e-mailului, documentele necesare pentru despăgubire. Poți să faci asta chiar și în condiții normale și chiar te încurajăm. Este simplu și rapid.

Iată care sunt pașii de urmat:

  • ne scrii la despagubiri@aegon.ro sau ne suni la 0264.224.224;
  • vei avea de completat un formular și de atașat câteva documente; detalii despre documentele necesare găsești aici;
  • trimiți dosarul astfel constituit:

Pot să plătesc asigurarea Aegon online? Nu vreau să merg în locuri aglomerate.

Da, poți plăti asigurarea Aegon online, astfel:

  • Online din contul tău 24Aegon

Este foarte simplu să plătești din contul tău 24Aegon, de la secțiunea Plăți. Introduci suma de plată și folosești un card valabil. Dacă nu ai cont, este simplu și durează 2 minute să te înregistrezi pe https://www.24aegon.ro/#.

  • Transfer bancar sau internet/mobile banking

Pentru a plăti prin transfer bancar sau internet/mobile banking folosește datele de mai jos:

        Beneficiar: Aegon TUnaZ

Detalii plată: Aici trebuie să introduci numărul contractului tău de asigurare.  Începe cu litera R și îl găsești în sms-urile sau e-mailurile de plată de la noi.

        Cont bancar:

            RO82BTRL01301202C6596401, deschis la Banca Transilvania S.A.

            RO93BUCU1021215945964RON, deschis la Alpha Bank

            RO53RZBR0000060011176361, deschis la Raiffensen Bank

Dacă ești client Banca Transilvania și ai cont de BT24, ne găsești la secțiunea Operațiuni/Plăti utilități din aplicația BT24.

Alte informații despre modalitățile de plată și întrebări frecvente, poți afla din acest articol.

Locuiesc în afara țării și nu ajung în România la data la care ar trebui să plătesc asigurarea. Pot plăti online?

Da, sigur, chiar îți recomandăm să plătești online, direct din contul tău 24Aegon.ro, din secțiunea Plăți. Dacă nu ai cont, este simplu și durează 2 minute să te înregistrezi pe https://www.24aegon.ro/#.

Susținem măsurile de limitare a răspândirii noului virus, așa că îți recomandăm să folosești variantele online de plată sau administrare a asigurării tale.

Folosește un card în lei pentru plata online a asigurării tale. Dar dacă nu ai decât un card în euro și banca emitentă a cardului face automat conversia euro-lei, atunci poți folosi și card de euro pentru plata asigurării. Poate dura până la 5 zile lucrătoare până când plata va fi procesată și vizibilă în contul tău 24Aegon.

Vreau să discut în persoană cu cineva de la Aegon. Cum procedez?

Suntem alături de tine pentru a-ți oferi informații și clarificări atunci când ai nevoie, prin e-mail (info@aegon.ro) și telefon 0264.224.224, Luni-Vineri, 09.00-17.00.

Ca să limităm răspândirea noului virus, noi lucrăm de acasă. Răspundem tuturor solicitărilor clienților și partenerilor noștri din modul de lucru de acasă. Așa că, pentru o perioadă, nu ne vom întâlni față în față. 

În acest context special și urmând sfaturile autorităților naționale și internaționale, am aprecia dacă ni te-ai alătura în eforturile noastre de prevenire a răspândirii acestui virus. #staiacasă.

De unde pot să mă informez despre COVID-19?

Am înțeles cu toții că este important să ne informăm din surse oficiale, să stăm vigilenți, dar echilibrați în decizii și atitudine, să fim pro-activi. Felul în care ne comportăm cu toții în aceste zile poate să fie determinant pentru evoluția acestui virus la nivel național. Așadar, acordăm o importanță deosebită măsurilor de igienă, încercăm să evităm locurile aglomerate și ne informăm din surse oficiale, pe care le poți consulta și tu:

În limba română:

În limba engleză:


Noi suntem aici pentru orice întrebare sau nelămurire, la 0264.224.224 (Luni-Vineri, 09-17.00) sau info@aegon.ro.