Path:

Intrebari si raspunsuri

Informatii utile pentru clienti

Care este suma scadenta?

Este valoarea pe care ai agreat-o impreuna cu consultantul tau sa o platesti la termen pentru polita ta de asigurare.

Daca inca nu ai incheiat o polita de asigurare Aegon, consultantul te va ajuta sa iti creezi un plan de asigurare in jurul unei sume pe care sa o plati lunar, trimestrial sau la alt termen.

Pot fi anuntat atunci cand urmeaza scadenta de plata?

Pentru a fi mereu la timp cu ratele politei tale, poti alege sa primesti un SMS sau e-mail cu notificarea de plata cu doua zile inainte de data scadenta.

Cand pot retrage sumele depuse?

Incepand cu a treia aniversare a contului tau (dupa caz poate fi si a doua, in functie de tipul de asigurare achizitionata), ai acces la sumele contului tau pentru rascumparari partiale. Pentru a afla cuantumul si frecventa retragerilor, consulta conditiile specifice asigurarii tale. 

Care este perioada de gratie?

Perioada de gratie conform conditiilor contractuale este de 2 luni. Perioada este calculata incepand cu urmatoarea zi dupa data scadenta, la care ai planificat plata politei de asigurare.

Care este randamentul investiilor produselor achizitionate prin Banca Transilvania?

Contractele de asigurare se comporta similar oricarei investitii. Potrivit contractului tau, vei depune la termenul stabilit impreuna cu consultantul de asigurari o suma pe care impreuna cu BT Asset Management, partenerul nostru si administratorul fondurilor de investitii Aegon, o vom investi.

Randamentul va consta in diferenta calculata in procente dintre suma pe care o poti rascumpara la finalul contractului si suma pe care ai investit-o in tot anii de contract.

Desigur, poti opta pentru investitii cu un randament mai mare, dar care prezinta un grad mai ridicat de risc, sau poti investi in polite cu randament si risc scazut.

Pentru a afla randamentul investitiei tale, te rugam sa ne vizitezi la sediul nostru de pe strada Avram Iancu, nr. 506 - 508, et.5, Floresti, jud. Cluj sau sa iti contactezi consultantul personal. Vei primi ulterior o scrisoare din partea noastra cu randamentul investitiei pentru durata contractului desfasurata pana la momentul respectiv.

Care este rolul depunerilor suplimentare?

Vorbim de investitii in componenta de economisire a contractului tau.

Aceasta inseamna ca, in cazul in care dispui de sume suplimentare si doresti sa le economisesti sau sa le investesti, le poti adauga ratei tale.

Aceste depuneri suplimentare vor creste partea de economisire a contractului si vor creste suma pe care o investesti in planul tau.

Vei putea avea acces la aceste sume si inainte de incheirea celui de-al treilea an al contractului tau.

Care este rolul ofertei de indexare?

Indexarea are rolul de a mentine beneficiile contractuale la acelasi nivel, pe toata durata de derulare a contractului, in raport cu rata inflatiei. Indexarea se reflecta atat in sumele asigurate din contract cat si in valoarea contului.

Altfel spus, anual, in functie de evolutia inflatiei, ajustam rata lunara a contractului tau, astfel incat valoarea pe care o investesti sa aiba aceeasi valoare mereu la nivelul pietei si economiei Romaniei. Pentru tine, inseamna ca vei profita la maxim de investitia ta.

Care este situatia contului?

Care este situatia contului (meu de asigurat)?

Pentru a-ti asigura confidentialitatea situatiei financiare, valoarea contului tau ti se comunica doar tie, la cerere, in scris, la adresa de corespondenta confirmata de tine in contract.

Care este suma pe care am depus-o pana in prezent?

O poti afla oricand, solicitand acest lucru printr-un e-mail transmis la info@aegon.ro sau printr-o scrisoare adresata companiei.

Care sunt costurile contractului?

Este important pentru noi sa fii informat de toate costurile contractului tau, iar acesta este dreptul tau si ne revine noua obligatia de a te informa mereu de valoarea taxelor si cheltuielilor percepute, dar si a modificarii acestora, in cazul in care vor aparea.

De aceea, toate taxele pentru contractul tau sunt mentionate in conditiile de asigurare, pe care te rugam sa le citesti cu atentie inainte de a-ti da acordul pentru inceperea contractului.

Acestea sunt taxa de recuperare a cheltuielilor initiale, taxa de contract de asigurare, taxa de frecventa de plata, taxa de administrare conturi (dupa caz cont de contract si/sau conturi de investitii), BOS in cazul unit-linked.

De asemenea, cheltuielile presupuse de componenta de protectie din contractul tau sunt mentionate in documentul Termeni si conditii, in tabelul Riscuri Asigurate.

Vrem sa ai mereu la dispozitie aceste informatii importante pentru tine, asa ca poti cere oricand o scrisoare cu toate costurile contului tau detaliate. O poti face contactand consultantul personal sau sunand la Call Center-ul Aegon, 0264 224 224.