Path:

3 lucruri pe care să le verifici la asigurarea ta

Trecem printr-o perioadă grea și fiecare dintre noi ne aducem aportul în felul nostru. Unii dintre noi #StauAcasă, alții sunt în primul rând de apărare: personal medical, vânzători, producători, transportatori. Îi apreciem pe toți.

Dacă în perioada aceasta se întâmplă însă să ai mai mult timp liber la dispoziție, poate te decizi să îți aduci la zi asigurarea de viață de la Aegon.

Îți recomandăm să verifici câteva aspecte: 

1. Ai desemnat beneficiarii asigurării tale de viață?

Dacă nu, este important să îi desemnezi, pentru că, altfel, banii din asigurare vor intra în procesul numit succesiune legală și vor ajunge la moștenitorii tăi legali după un proces ce poate dura o perioadă mai îndelungată, chiar și ani.

În schimb, dacă ai desemnat beneficiarii, noi virăm banii din asigurare într-un termen mediu de 2 zile de când dosarul de despăgubire este complet. Vezi în acest articol pașii de urmat pentru a-ți desemna beneficiarii. 

2. Ai cont pe 24Aegon? 

Dacă nu, iată ce informații poți găsi în contul tău:

  • care sunt evenimentele și sumele asigurate;
  • condițiile de asigurare;
  • care este valoarea și statusul primelor tale;
  • perioada contractuală;
  • beneficiarii, dacă i-ai desemnat;
  • documentele utile în procesul de despăgubire.

În plus, poți plăti online asigurarea. Detalii și informații despre cum îți deschizi cont, găsești în acest articol

3. Datele tale de contact sunt actualizate?

Dacă nu, este important să le actualizezi pentru a putea să îți comunicăm aspecte contractuale sau pentru ca datele din buletin să fie cele actuale, în cazul unei despăgubiri. 

  • Dacă ai un nou număr de telefon, adresă de e-mail sau de corespondență, le poți modifica chiar tu în contul tău 24Aegon, în pagina de Profil. 
  • Dacă ți-a schimbat numele, seria și numărul buletinului te rugăm să ne trimiți pe info@aegon.ro o copie după acesta, iar noi vom face modificările în aceeași zi.

Îți dorim să fii în siguranţă, sănătos şi prevăzător.