Path:

Interesul românilor pentru a se asigura online, în creștere

mai 13, 2020

Aproape jumătate dintre respondenții celui mai recent studiu realizat de Aegon România ar folosi mediul online pentru a se asigura.

asigurari online, cum sa te asiguri online, asigurare pentru sanatate, Aegon Market, Aegon Romania

Cercetarea realizată online în cursul lunii aprilie arată faptul că aproape jumătate dintre respondenți ar alege această variantă pentru a-și încheia o asigurare de viață, în timp ce un procent mai mic preferă să viziteze sediul unei bănci sau al unui broker pentru încheierea unei asigurări.

Dintre cei care adoptă online-ul pentru a se asigura, un procent mai mare este reprezentat de femei versus bărbați.

Trendul crescător de a alege acum spațiu virtual pentru cumpărături diverse este confirmat și de alte analize de piață.

Astfel, de la declararea stării de urgență, aproape jumătate dintre românii care folosesc internetul au început să utilizeze online-ul pentru a-și achiziționa produsele de bază, în detrimentul deplasărilor la magazinul fizic, potrivit studiului iVox.ro realizat la comanda Blugento. Astfel, peste 45% dintre respondenți au declarat că în ultima săptămână au cumpărat cel puțin o dată de la un magazin online.

Toate aceste modificări de comportament de cumpărare vin și din dorința românilor de a fi în siguranță. Pornind de la recomandările autorităților, dar și de la necunoscutele legate de noul coronavirus, românii sunt îngrijorați pentru sănătatea lor și a celor dragi și încearcă să diminueze orice fel de expunere inutilă. Potrivit studiului realizat de Aegon România, pentru 63% dintre respondenți principalul motiv de îngrijorare în această perioadă îl reprezintă sănătatea, fie a lor, fie a celor dragi. Astfel încât, a evita drumurile inutile și expunerea la un număr mare de interacțiuni umane sunt motive suficient de puternice pentru a alege să își facă cumpărăturile în mediul online.


În acest context, companiile au început să se adapteze la dorința cumpărătorilor de a face achiziții online:

„Din cauza contextului actual, companiile au fost forțate să-și adapteze modul de vânzare și distribuție a produselor și serviciilor. Am observat o creștere a cererilor pentru dezvoltarea de site-uri și magazine online venite din partea antreprenorilor care până acum vindeau exclusiv în magazine fizice și prin interacțiune față în față. Deși s-ar putea ca în perioada următoare să se relaxeze restricțiile, clienții își vor păstra din obiceiurile deprinse în această perioadă. Vom vedea în continuare o creștere a comenzilor online pentru produse de larg consum și mâncare, articole sportive și amenajări interioare, dar și o diversificare a tipurilor de produse și servicii pe care românii le vor cumpăra de pe internet, cum ar fi, de exemplu, asigurările. Companiile deja se adaptează la această tendință, deci românii vor avea mai multe opțiuni online de unde să-și facă cumpărăturile." a menționat Călin Biriș, marketer și partener în agenția Loopaa Marcom.

Cum răspunde Aegon România nevoii românilor de a cumpăra în siguranță


Tocmai în ideea de a oferi clienților noștri posibilitatea de a se asigura #DeAcasă sau de oriunde se află, rapid și sigur, am dezvoltat un magazin online de asigurări: www.aegonmarket.ro. În funcție de stilul de viață, dar și de principalele preocupări pe care le ai în această perioadă, vei putea găsi tipul de asigurare care ți se potrivește. Practic, poți să te asiguri cu doar câteva click-uri. Iar pentru că, în această perioadă, cu toții acordăm mai multă atenție sănătății noastre și a celor dragi, o bună parte dintre asigurările de pe această platformă sunt destinate acestui domeniu.