Path:

  • Aegon are cei 7 ani de acasa

Aegon are cei 7 ani de acasa

Zi de zi, ne dorim sa iti oferim sfaturile de care ai nevoie si ne asiguram mereu ca ti-ai indeplinit misiunea.

De aceea, la Aegon, respectam toti cateva principii simple, care ne ajuta sa le oferim clientilor nostri un maine mai bun.

Suntem binevoitori. Respectam clientul si ne respectam pe noi insine.

A fi respectuos trebuie sa fie un comportament autentic si natural. Pentru ca suntem oameni in cele din urma si, la un moment dat, ne putem afla in aceeasi situatie in care sunt persoanele cu care vorbim. Ne comportam asa cum asteptam ca altii sa se comporte cu noi. Ne respectam pe noi insine. Incercam mereu sa aratam tot ce avem mai bun. Astfel castigam si noi, si clientul.

Suntem profesionisti. Ascultam cu atentie, intelegem si identificam solutiile in timp util.

Multi dintre noi avem sau vom avea contact cu clientii. Acestia poate nu sunt intotdeauna veseli sau pozitivi. In domeniul asigurarilor, intram deseori in contact cu persoane nervoase sau aflate in dificultate. Suntem oameni si cu totii putem sa avem o zi proasta. Este normal sa fim suparati sau sa manifestam simpatie pentru clienti sau colegi, insa actiunile noastre nu vor fi niciodata guvernate de sentimente. Urmarim sa raspundem nevoilor clientilor si nu cuvintelor sau sentimentelor lor.

Suntem practici, promitem putin si dam mult, niciodata invers

Nu suntem perfecti, uneori avem de-a face cu constrangeri legate de timp, acces la date, resurse umane etc. Este foarte important insa sa fim constienti de constrangerile noastre. Incercam sa nu ne lasam dusi de val, promitand ceva ce nu suntem siguri ca putem livra. In loc sa spunem ca vom reveni cu o solutie in 24 de ore, preferam sa spunem ca vom suna peste 24 de ore si vom furniza clientului un update al situatiei. Demonstram intotdeauna angajament.

Ne straduim sa fim modele demne de urmat

Businessul Aegon in Romania creste mai repede decat ne-am asteptat. Orice transformare aduce colegi noi, sarcini si reguli noi. Suntem cu totii responsabili in mod egal de rezultatele companiei si de aceea avem responsabilitatea de a-i invata pe toti colegii sa lucreze la aceleasi standarde. Daca compania creste, nu inseamna ca standardele scad. Inseamna, de fapt, ca standardele cresc pe masura ce noi devenim mai experimentati.

Cream o experienta pozitiva. Fie ca putem sau nu sa rezolvam o problema, cream o amintire pozitiva.

In industria noastra, cel mai puternic instrument este cuvantul sau recomandarea. Stim cu totii ca un client multumit va raspandi vestea catre o alta persoana, in schimb unul nemultumit se va asigura ca vorbeste cu alte 10 persoane. Este vital sa cream o experienta pozitiva. Este masura tuturor actiunilor pe care le facem. Poate nu vom reusi sa rezolvam intotdeauna problemele clientului spre satisfactia lui, dar modul in care actionam este masura finala a culturii noastre pentru clientul nostru.