Path:

Sesizari si reclamatii

Ne dorim sa facem lucrurile mai simple pentru tine, asa ca ne imbunatatim permanent calitatea serviciilor pe care ti le oferim.

Fie ca ne esti client sau doar esti interesat de serviciile noastre, este important pentru noi sa le stim. Ne va ajuta sa imbunatatim relatia pe care o ai cu Aegon Pensii Private. In plus, este si dreptul tau.
De aceea, vrem sa iti stim eventualele nemultumiri pe care le ai fata de noi sau serviciile noastre.

Va informam ca, potrivit Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara (A.S.F.) nr. 4/2016 privind organizarea si functionarea Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN) si Ordonantei de Guvern nr. 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, in situatia in care nu ati reusit sa solutionati un litigiu direct cu un comerciant, aveti dreptul de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor. Cititi mai multe aici.

Alege una din variantele de mai jos pentru a ne contacta.

• Scrie-ne direct pe adresa de e-mail office@aegon.ro

• Completeaza integral formularul de mai jos.

Formular Reclamatii

Aspecte legale

 

Informeaza-te!
        Informeaza

Iti stam la dispozitie!

 

Telefon:

+4 0264 302 202

Email:

office@aegon.ro

Contacteaza-ne!